Midterm review Utrechtse Heuvelrug 2018-2020

De midterm review van D66 Utrechtse Heuvelrug. Deze is bedoeld als een tussenstand na twee van de vier jaren van de huidige bestuursperiode 2018-2020.  Het is alweer ruim twee jaar geleden dat D66’ers werden gekozen in gemeenteraden. Hét moment is nu om resultaten te laten zien. De balans om te maken. Kiezers te laten zien wat de ambities zijn van D66 voor de komende twee jaar.

In de midterm review komen de punten naar voren waar de fractie extra aandacht voor wil vragen. Ten eerste zijn dit zaken waar de fractie trots op is, dit in de breedste zin van het woord. Dit gaat uiteraard over beleidsmatige zaken, zaken die reeds gerealiseerd zijn of die binnenkort realiteit worden. Daarnaast komen hier ook zaken naar voren die van doen hebben met de manier van werken van de fractie en haar relatie met de leden, belangenverenigingen en de inwoners van de gemeente Utrechtse Heuvelrug. Onderwerpen die aan bod komen in de midterm review zijn: Corona (sport en cultuur), geldautomaten, speelruimte, wonen, zonnepanelen, bomenkap, “D66 blijft zich inzetten voor…” (toekomst).

Om de midterm reviews 2020 te bekijken op YouTube klik hier

We hebben jouw steun nodig om door te gaan. Wil je reageren of vind jij dat we (meer) aandacht moeten besteden aan onderwerpen die spelen in de gemeente en voor jou belangrijk zijn, laat het ons dan weten via info@d66utrechtseheuvelrug.nl. Deze input kunnen we nu goed gebruiken, en straks bij het maken van het verkiezingsprogramma. Op weg naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2022!

Tekening gemaakt door Nicolas Eghbali

Gepubliceerd op 26-11-2020 - Laatst gewijzigd op 23-12-2020