Niels Geelkerken

Commissielid

50 jaar

Driebergen-Rijsenburg

Al ruim 10 jaar woon ik met veel plezier in Driebergen. Genoeg ruimte in de wijk voor de kinderen om te spelen, prachtige bossen, landgoederen en kastelen om de hoek en ook nog eens snelle verbindingen naar de Randstad. Zo hebben we het beste van twee werelden. Die combinatie was honderd jaar geleden de drijfveer voor de rijksten om hier hun buitenplaatsen te laten bouwen. Gelukkig mogen we in de 21e eeuw allemaal genieten van het goede leven op de Heuvelrug.

Nu mijn kinderen steeds zelfstandiger worden, draag ik graag bij aan de manier waarop D66 de gemeente steeds beter en mooier wil maken. En dat is een lastige puzzel. Hoe pakken we de woningnood aan, houden we onze voorzieningen in stand en verduurzamen we onze gebouwen zonder dat dit ten koste gaat van het groen en het landschap? Vooral door op een slimme manier de kansen te pakken en steeds de samenwerking te zoeken. Met ruim 10 jaar professionele ervaring in de ruimtelijke ontwikkeling wil ik daar graag aan bijdragen.

Meer van Niels Geelkerken