donderdag 17 juni 2021

Karin Oyevaar gekozen als lijsttrekker

De Algemene Afdelings Vergadering D66 Utrechtse Heuvelrug heeft Karin Oyevaar op 16 juni verkozen tot lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022. De bekendmaking vond plaats in De Binder in Leersum, waar voor het eerst weer een fysieke partijbijeenkomst kon worden georganiseerd. Er waren geen tegenkandidaten, alle uitgebrachte digitale stemmen met uitzondering van één stem
waren voor de huidige fractievoorzitter. Karin was blij met dit resultaat en bedankte de aanwezigen voor het vertrouwen: “Fantastisch om met zoveel steun te zijn verkozen tot lijsttrekker”. Karin gaat met veel enthousiasme samen met de actieve leden in de partij werken aan een goed verkiezingsresultaat voor D66 volgend jaar.

“Het progressieve, nieuwsgierige en inclusieve geluid van D66 is belangrijker dan ooit. Samen gaan we er de komende maanden voor zorgen dat dat geluid tijdens de campagne (en daarna!) in alle dorpen van onze gemeente goed te horen is. We gaan voor gelijke kansen voor kinderen, betaalbaar wonen en een breed gedragen energietransitie en klimaatbeleid. En voor verbindende politiek die zich niet afspeelt in het gemeentehuis maar de mensen juist op zoekt. Want alleen door samen de juiste keuzes te maken bouwen we de komende jaren effectief aan een duurzame toekomst van onze gemeente en voor onze inwoners”.