dinsdag 4 december 2018

Wie wint de titel Junior Heuvelrugschrijver van het jaar?

Om het voorleesfestijn in januari 2019 extra kleur te geven, organiseert D66 Utrechtse Heuvelrug voor het vierde jaar de Junior Heuvelrug schrijfwedstrijd voor leerlingen uit groep 6, 7 en 8. De jury die dit jaar uit alle ingezonden verhalen de Junior Heuvelrugschrijver gaat kiezen is bekend. We zijn blij dat we deze fantastische juryleden aan je kunnen voorstellen:

Liobe Kamminga, eigenaar Boek & Koek in Maarn

Aart Schotte, auteur van kinderboek Piet Pollies

Malou van der Starre, journalist en nieuwslezer bij radio 3FM.

De eerste scholen hebben zich reeds aangemeld. Dit jaar is het thema “Kom erbij!”. Kom erbij!’ is het themalied van Kinderen voor Kinderen voor de Kinderboekenweek 2018. Het liedje gaat over vriendschap, want ook al is iedereen anders – we horen er allemaal bij! Zing en dans je mee? https://www.kinderboekenweek.nl/15389-2/

We wensen de leerlingen veel schrijfplezier. De prijsuitreiking vindt plaats aan het einde van de voorleesdagen op vrijdag 24 januari en vindt plaats op de school van de winnende leerling. Hij/zij zal het winnende verhaal voorlezen, wint eeuwige roem in onze gemeente Utrechtse Heuvelrug en ook een fraaie bokaal.

Je verhaal kan je inzenden door onderstaand formulier in te vullen:

Junior Heuvelrug schrijver van het jaar 2019

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.